Tarihçe

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sandıklı Meslek Yüksekokulu bünyesinde 2016 yılında kurulan Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı ilk olarak merkezi yerleştirmeyle 2017-2018 akademik döneminde öğrenci alımı yapmaya başlamıştır.

Vizyonumuz

Sandıklı Meslek Yüksekokulu vizyonu doğrultusunda evrensel bilim ilkeleri ışığında, uluslararası standartlarda halkla ilişkiler eğitimi veren, teori ve uygulamayı bir arada yürüten, yeni iletişim teknolojilerini başarıyla kullanabilen, yenilikçi, araştıran ve sorgulayan öğrenciler yetiştiren bir program olmaktır.

Misyonumuz

Sandıklı Meslek Yüksekokulu misyonu doğrultusunda Çağdaş eğitim-öğretim ilkeleri çerçevesinde ulusal ve uluslararası bilim dünyası tarafından kabul görecek kuramsal ve uygulamalı araştırmalar gerçekleştirmek sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli, etik ve toplumsal değerlere bağlı, sorgulayabilen, üretebilen ve paylaşabilen, yerinde ve doğru kararlar alma becerisine sahip mezunlar yetiştirmektir.

Programın Amacı :

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programının amacı halkla ilişkiler alanında teorik ve uygulamalı bilgilerle donanmış, araştıran, sorgulayan, içinde yaşadığı toplumu çok iyi gözleyebilen, sorunlara uzun vadeli çözümler üretebilen, iletişim teknolojilerini iyi kullanabilen, halkla ilişkilerle ilgili her türlü kampanyayı planlayıp yürütebilen, lisansüstü eğitimi yürütebilecek nitelikte öğrenciler yetiştirmektir.

Program Dili :

Türkçe

Program Tanımı :

Halkla İlişkiler ve Tanıtım programının amacı halkla ilişkiler alanında teorik ve uygulamalı bilgilerle donanmış, araştıran, sorgulayan, içinde yaşadığı toplumu çok iyi gözleyebilen, sorunlara uzun vadeli çözümler üretebilen, iletişim teknolojilerini iyi kullanabilen, halkla ilişkilerle ilgili her türlü kampanyayı planlayıp yürütebilen, lisans eğitimi yürütebilecek nitelikle öğrenciler yetiştirmektir.

 

Kabul ve Kayıt Koşulları :

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sandıklı MYO Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programına öğrenci kaydı, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından uygulanan merkezi sınav sonuçlarına göre yapılmaktadır. ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçlarına göre bölümümüze yerleştirilen öğrencilerin kesin kayıtları, Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK), ÖSYM ve Rektörlük tarafından belirlenen ilkeler (2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunun Eğitim ve Öğretim ile İlgili Yükseköğretime Giriş Maddeleri) uyarınca istenen belgelerle, her yıl belirlenen ve ilan edilen tarihlerde, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yürütülmektedir. Kayıt için zamanında başvurmayan veya gerekli belgeleri zamanında sağlamayan öğrenciler kayıt hakkını kaybetmektedirler. Kayıt için sunulan belgelerde eksiklik veya tahrifat olduğunun belirlenmesi, öğrencinin başka bir yükseköğretim kurumuna kayıtlı olması veya başka bir yükseköğretim kurumundan çıkarma cezası almış olması hallerinde, kesin kayıt yapılmış olsa bile kayıt iptal edilmektedir. Ayrıca, öğrenciler kayıt işlemlerini kendileri E-devlet üzerinden gerçekleştirebilmektedirler. Yabancı öğrencilerin bölüme kabulü “Afyon Kocatepe Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Kabul Yönergesi” esaslarına göre yapılmaktadır.

Önceki Öğrenmenin Tanınması :

Halkla İlişkiler ve Tanıtım programına yatay geçiş hakkı kazanan öğrencilerin intibak işlemleri bölüm yatay geçiş muafiyet komisyonu tarafından yapılmaktadır. Ders muafiyeti kapsamında, yatay geçiş ve başka programlarda ve/veya kurumlarda alınmış dersler ve kazanılmış kredilerin değerlendirilmesi Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim Öğretim Sınav Yönetmeliğinin esaslarına ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Muafiyet İşlemleri Yönergesi esaslarına göre uygulanmaktadır.

Mezuniyet Şartları :

Öğrencilerin mezun olabilmesi için dört yarıyılda toplam 120 AKTSlik dersleri başarması gerekmektedir. Birinci sınıf bitimindeki yaz döneminde öğrenciler staj yapmak zorundadır.

Ölçme ve Değerlendirme Esasları :

Başarı ölçme ve değerlendirme yöntemleri Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği esaslarına göre değerlendirilmektedir. Öğrenci başarısını ifade eden notların sayısal değerleri ve onlara karşılık gelen harf notları ile başarıyı tanımlayan özel koşullar yönetmelik çerçevesinde tanımlıdır. Öğrencilerin her bir dersten bir vize, final ve bütünleme sınav hakları bulunmaktadır. Vize notunun yüzde 40ı, final notunun yüzde 60ı toplanarak geçme notu bulunmaktadır. Bir dersten başarılı olabilmek için en az 60 puan alınması gerekir. Puanı 50-59 arasında kalan öğrenciler, şartlı geçebilirler. Uygulama derslerinde ise aynı puanlama oranları göz önünde tutularak, sınavlar uygulamalı yapılabilmektedir.

 

İstihdam Olanakları :

Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümünden mezun olan öğrenciler kamu ve özel kuruluşların halkla ilişkiler birimleri başta olmak üzere, sağlık kuruluşları, belediyeler, siyasal partiler, sivil toplum kuruluşları, gazete, radyo ve televizyonlarda görev alabilmektedir. Ayrıca çeşitli kuruluşların insan kaynakları, reklam, pazarlama, yönetim kurulu büroları gibi birimlerinde görev yapabilmektedir.

Üst Derece Programlara Geçiş :

Programdan mezun olan öğrencilerin, halkla ilişkiler alanıyla ilgili lisans, yüksek lisans ve doktora yapma imkanları bulunmaktadır.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım mezunu olarak adayların DGS ile geçiş yapabileceği, Halkla İlişkiler ve Tanıtım DGS bölümleri şunlardır:

  • Görsel İletişim Tasarımı –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • Halkla İlişkiler –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • İletişim –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • İletişim Bilimleri –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • İletişim Sanatları –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • İletişim Tasarımı –> Sözel, SÖZ Puan Türü
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi –> Sözel, SÖZ Puan Türü

Bunlara ek olarak Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunlarının Dikey Geçiş Sınavı (Dgs) İle Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, İktisat Fakültesi İle İşletme Fakültesi’nin Açıköğretim Lisans Programlarını; Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi’nin Açıköğretim Lisans Programlarını; İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi’nin Açıköğretim Lisans Programlarını Tercih Edebilecek Ön Lisans Programları (Programların 5. Yarıyılına Fark Dersleri Almadan Kayıt Yapılabilecektir) na DGS ile geçiş hakkı bulunmaktadır.

  • Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
  • İktisat –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
  • Kamu Yönetimi –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
  • Maliye –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
  • Uluslararası İlişkiler –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
  • İşletme –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
  • Konaklama İşletmeciliği –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık –> Sözel yani SÖZ puan türü
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım –> Sözel yani SÖZ puan türü

                      Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı’nın Program Çıktıları

No Program Çıktısı
 

PÇ1

Sosyal bilimler alanında orta öğrenimde kazanılan bilgi, beceri ve yetkinlikler üzerine inşa edilmiş, halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri açıklar.
 

PÇ2

Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili tüm paydaşların iletişim özellikleri ve yaşadığı iletişim sorunları konularında bilgi sahibidir.
PÇ3 İşletme, temel ekonomi, hukuk, pazarlama ve iletişim bilimlerine ait kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahibi olur.
 

PÇ4

Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında edindiği bilgileri kavramsal ve uygulamalı bilgiler ileri düzeydeki bir alandakullanabilir.
 

PÇ5

Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarındaki paydaşların iletişim özelliklerini, ihtiyaçlarını ya da farklılıklarını dikkate alarak uygun iletişim strateji yöntem ve teknikleri geliştirir ve uygular.
PÇ6 Kendisine verilen görevleri etkin ve verimli olarak yerine getirir.
 

PÇ7

Bir ekip üyesi olarak mesleki gelişimine yönelik halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında etkinlikleri planlar ve yönetir.
 

PÇ8

Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarındaki bir proje çerçevesindesorumluluğu altında çalışanların etkinliklerini yürütebilir
PÇ9 Alanın dinamiklerine bütünleşik bir bakış açısı ile yaklaşabilir; yaratıcı ve eleştirel düşünerek özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirir.
 

PÇ10

Halkla ilişkiler alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirerek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimseyerek, bilgilerini yenilemeye ve sürekli geliştirmeye açıktır.
PÇ11 Genel düzeyde ve halkla ilişkiler mesleği alanında İngilizce okuma, yazma, anlama ve konuşma becerilerini gösterir.
PÇ12 Sözlü, sözsüz ve yazılı iletişim yeteneklerini geliştirir, rapor hazırlama, düzenleme ve sunum becerilerini kazanır.
PÇ13 Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarına ilişkin temel teknolojileri kullanır.
PÇ14 Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır.

 

 

TYÇÇ Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı ve Ulusal Yeterlilikler

TYYÇ; Sosyal ve Davranış Bilimleri Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı)
5. Düzey (Önlisans Eğitimi)
TYYÇ
DÜZEYİ
BİLGİ

-Kuramsal
-Olgusal

BECERİLER

-Bilişsel
-Uygulamalı

YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Öğrenme Yetkinliği İletişim ve Sosyal Yetkinlik Alana Özgü Yetkinlik
5
ÖNLİSANS
_____
EQF-LLL:
5. Düzey
_____
QF-EHEA:
1. Düzey
1- Alanla ilgili temel bilgilere kuramsal ve uygulama düzeyinde sahiptir.
2- Sosyal ve Davranış Bilimlerinde temel kavramları tanımlar, kavramlar arası ilişkileri sıralar.
3- İnsanlar ve toplumlararası ilişkilerin işleyiş kurallarına dair temel bilgilere sahiptir.
4- Toplumlarının yaşadığı dönüşümlerin nedenleri ve sonuçları hakkında temel bilgilere sahiptir.
5- Temel düzeyde veri işleyebilmek için gerekli bilgilere kuramsal ve uygulama düzeyinde sahiptir.
1- Alanla ilgili bilgileri analiz etme ve uygulamadaki yansımalarını değerlendirme becerisine sahiptir.
2- Sosyal ve davranış bilimleri kuramlarındaki kavramlar arasında bağ kurar.
3- Alanı ile ilgili bilgi kaynaklarına ulaşabilme becerisine sahiptir.
4- Alana ilişkin bilgileri teknik olanaklarla işleyebilme ve bu bilgileri alanın gerektirdiği teknik donanımla (bilgisayar ortamında vb.)sunma becerisine sahiptir.
5- Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerilerine sahiptir.
1- Alanla ilgili bir meseleyi gerek ekip halinde gerekse de kendi başına bağımsız bir şekilde araştırır.
2- Alanı ve ilgili alt dallarda yapılacak çok üyeli grup araştırmalarının süreçlerini ve zamanlamasını planlar, planlanmış görevleri istenildiği ölçüde ve zamanında yerine getirir.
3- Toplumsal hayatın gerekleri doğrultusunda davranmak, tutum ve tavırlarıyla topluma örnek olur.
1. Gerek kendi başına gerekse de grup içinde öğrenebilme yetkinliğine sahiptir

2- Neyi nasıl öğreneceğini gösterir.
3- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirir.
4- Yaşam boyu öğrenme ve sorgulama bilincine sahiptir.
1- Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve becerileri, yazılı ve sözlü olarak aktarır.
2- Alanla ilgili bilgi ve uygulamaları, sosyal sorumluluk yaklaşımı çerçevesinde proje ve etkinliklere dönüştürür.
3- İş yaşamına dahil olduğunda kuramsal altyapı ve kavramsal zenginliğinin yarattığı farklılığı bireysel kariyerine yansıtır.
4- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
5- Alanının gerektirdiği ölçüde Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
1- Alanla ilgili bilgi ve birikimlerin oluşturulması (toplama, yorumlama ve sonuçların duyurulması) sürecinde toplumsal, kültürel, bilimsel ve etik değerlere uygun hareket eder.
2- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.
3- Değişime ve yeniliğe karşı açık tutuma sahiptir.

 

                                         TYYÇ-Program Yeterlilikleri İlişkisi

 

Temel Alan

Program Yeterlilikleri  

Ulusal Yeterlilik

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Bilgi 1 X X X X X X X X X X X X 1 Bilgi
 

Beceriler

1 X X X X X X X X X X X X 1  

Beceriler

2 X X X X X X X X X X X X 2
Yetkinlikler Bağımsız Çalışabilme ve

Sorumluluk Alabilme

1 X X X X X X X X X X X X 1 Yetkinlikler Bağımsız Çalışabilme ve

Sorumluluk Alabilme

2 X X X X X X X X X X X X 2
 

3

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

X

 

3

 

Yetkinlikler

Öğrenme

1 X X X X X X X X X X X X 1  

Yetkinlikler

Öğrenme

2 X X X X X X X X X X X X 2
3 X X X X X X X X X X X X 3
 

Yetkinlikler İletişim ve Sosyal

1 X X X X X X X X X X X X 1  

Yetkinlikler İletişim ve Sosyal

2 X X X X X X X X X X X X 2
3 X X X X X X X X X X X X 3
4 X X X X X X X X X X X X 4
Yetkinlikler

Alana Özgü

1 X X X X X X X X X X X X 1 Yetkinlikler

Alana Özgü

2 X X X X X X X X X X X X 2

 

 

 

 

 

 

 

                     Program Çıktılarının Program Eğitim Amaçlarına Uygunluğu

Program Çıktıları (PÇ)
Program Eğitim Amaçları (PEA)  

PÇ1

 

PÇ2

 

PÇ3

 

PÇ4

 

PÇ5

 

PÇ6

 

PÇ7

 

PÇ8

 

PÇ9

 

PÇ10

 

PÇ11

 

PÇ12

 

PÇ13

 

PÇ14

PEA1 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
PEA2 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
PEA3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5

*Uyum düzeyleri 1 (çok düşük) ve 5 (çok yüksek) arasında ifade edilmiştir.

 

                                         Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Öğretim Planı

 

 

Ders Kodu

 

Ders adı1

 

Öğretim Dili2

Kategori (AKTS Kredisi)3
Alanına uygun temel

öğretim

Alanına uygun öğretim Seçmeli Dersler  

Diğer4

 

Alan içi

 

Alan dışı

1. Yarıyıl
TUR103 Türk Dili I Türkçe 2
AİİT103 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I Türkçe 2
YAD101 Yabancı Dil I Türkçe 2
HLT101 Bilgi ve İletişim Teknolojileri Türkçe 3
HLT111 Genel işletme Türkçe 3
HLT113 Davranış Bilimleri Türkçe 3
HLT109 Halkla ilişkilere Giriş Türkçe 5
HLT115 İletişim Becerileri Türkçe 5
Seçmeli Ders 1 Türkçe 3
2. Yarıyıl
TUR104 Türk Dili II Türkçe 2
AİİT104 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II Türkçe 2
YAD102 Yabancı Dil II Türkçe 2
HLT110 Tüketici Davranışları Türkçe 4
HLT102 Yeni İİetişim Teknolojileri Türkçe 5
HLT212 Reklamcılık Türkçe 3
HLT114 Bütünleşik Pazarlama İletişimi 4
Seçmeli Ders 2 3
Seçmeli Ders 3 3
3. Yarıyıl
HLT215 Müşteri İlişkileri Yönetimi Türkçe 3
HLT203 Halkla İlişkiler Yönetimi Türkçe 4
HLT217 İletişim Araştırmaları Türkçe 3
HLT209 Kurumsal İletişim Türkçe 3
HLT211 Reklam Metin Yazımı Türkçe 3
HLT213 Marka Yönetimi Türkçe 3
Seçmeli Ders 4 Türkçe 3
Seçmeli Ders 5 Türkçe 3
Seçmeli Ders 6 Türkçe 3
4. Yarıyıl
HLT216 Medya Okuryazarlığı Türkçe 3
HLT204 Halkla ilişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar Türkçe 4
HLT218 Etkinlik ve Protokol Yönetimi Türkçe 3
HLT208 Kriz İletişimi ve Yönetimi Türkçe 3
HLT220 Medya ve Toplum Türkçe 3
Seçmeli Ders 7 Türkçe 3
Seçmeli Ders 8 Türkçe 3
Seçmeli Ders 9 Türkçe 3
Seçmeli Ders 10 Türkçe 3
PROGRAMDAKİ KATEGORİ TOPLAMLARI5 57 25 24 6
MEZUNİYET İÇİN TOPLAM KREDİ 57 25 24 6 8
TOPLAMLARIN                GENEL                                          TOPLAMDAKİ

YÜZDESİ

Toplamlar bu satırlardan en az birini sağlamalıdır En düşük AKTS kredisi
En düşük yüzde

Yarıyıl Temelinde Sunulan Seçmeli Dersler

I. YARIYIL /GÜZ
DERSİN KODU ve ADI Haftalık ders saati1 AKTS ALAN İÇİ

(Evet/Hayır)

ALAN DIŞI

(Evet/Hayır)

T U L
Pazarlama İlkeleri 2 0 0 3 Evet Hayır
Kariyer Planlama 1 1 0 3 Evet Hayır
Zaman Yönetimi 2 0 0 3 Evet Hayır
Etkili ve Güzel Konuşma 2 0 0 3 Evet Hayır
Stratejik Yönetimi 2 0 0 3 Evet Hayır
Beden Eğitimi 2 0 0 3 Hayır Evet
Güzel Sanatlar 2 0 0 3 Hayır Evet
Toplam Kredi 21
II. YARIYIL /GÜZ
DERSİN KODU ve ADI Haftalık ders saati1 AKTS ALAN İÇİ

(Evet/Hayır)

ALAN DIŞI

(Evet/Hayır)

T U L
Finansal İletişim 2 0 0 3 Evet Hayır
Sunum Teknikleri 2 0 0 3 Evet Hayır
Siyasal İletişim 2 0 0 3 Evet Hayır
Uluslararası Halkla İlişkiler 2 0 0 3 Evet Hayır
Proje Yönetimi 2 0 0 3 Evet Hayır
Kültürlerarası İletişim 2 0 0 3 Evet Hayır
Toplam Kredi 18
III. YARIYIL /GÜZ
DERSİN KODU ve ADI Haftalık ders saati1 AKTS ALAN İÇİ

(Evet/Hayır)

ALAN DIŞI

(Evet/Hayır)

T U L
Araştırma Yöntem ve Teknikleri 2 0 0 3 Evet Hayır
İkna Edici İletişim 2 0 0 3 Evet Hayır
İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku 2 0 0 3 Hayır Evet
Sponsorluk 2 0 0 3 Evet Hayır
Sosyal Medya 2 0 0 3 Evet Hayır
İnsan Kaynakları Yönetimi 2 0 0 3 Hayır Evet
İtibar Yönetimi 2 0 0 3 Evet Hayır
Toplam Kredi 21
IV. YARIYIL /GÜZ
DERSİN KODU ve ADI Haftalık ders saati1 AKTS ALAN İÇİ

(Evet/Hayır)

ALAN DIŞI

(Evet/Hayır)

T U L
Pazarlama Yönetimi 2 0 0 3 Evet Hayır
Girişimcilik 2 0 0 3 Hayır Evet
Halkla İlişkiler Yazarlığı 2 0 0 3 Evet Hayır
Meslek Etiği 2 0 0 3 Evet Hayır
Kurumsal Sosyal Sorumluluk 2 0 0 3 Evet Hayır
Web Tasarımı 2 0 0 3 Evet Hayır
Popüler Kültür 2 0 0 3 Evet Hayır
Stratejik Planlama 2 0 0 3 Hayır Evet
Toplam Kredi 24

 

 

 

 

 

 

Ders-Program Çıktısı İlişkisi

 

1.Yarıyıl Ders Planı
Ders Kodu Ders Adı PÇ1 PÇ2 PÇ3 PÇ4 PÇ5 PÇ6 PÇ7 PÇ8 PÇ9 PÇ10 PÇ11 PÇ12 PÇ13 PÇ14
TUR103 Türk Dili I 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
AİİT103 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
YAD101 Yabancı Dil I 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
HLT101 Bilgi ve İletişim Teknolojileri 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT111 Genel işletme 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
HLT113 Davranış Bilimleri 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT109 Halkla ilişkilere Giriş 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT115 İletişim Becerileri 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
SD105 Kariyer Planlama 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
2.Yarıyıl Ders Planı
Ders Kodu Ders Adı PÇ1 PÇ2 PÇ3 PÇ4 PÇ5 PÇ6 PÇ7 PÇ8 PÇ9 PÇ10 PÇ11 PÇ12 PÇ13 PÇ14
TUR104 Türk Dili II 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
AİİT104 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
YAD102 Yabancı Dil II 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
HLT110 Tüketici Davranışları 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
HLT102 Yeni İİetişim Teknolojileri 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT212 Reklamcılık 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT114 Bütünleşik Pazarlama İletişimi 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
SD110 Finansal İletişim 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
SD108 Sunum Teknikleri 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4

 

3.Yarıy ıl Ders Planı
Ders Kodu Ders Adı PÇ1 PÇ2 PÇ3 PÇ4 PÇ5 PÇ6 PÇ7 PÇ8 PÇ9 PÇ10 PÇ11 PÇ12 PÇ13 PÇ14
HLT215 Müşteri İlişkileri Yönetimi 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
HLT203 Halkla İlişkiler Yönetimi 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT217 İletişim Araştırmaları 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT209 Kurumsal İletişim 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT211 Reklam Metin Yazımı 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT213 Marka Yönetimi 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
 SD209 Araştırma Yöntem ve Teknikleri 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
 SD217 Sosyal Medya 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
 SD215 İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4.Yarıyıl Ders Planı
Ders Kodu Ders Adı PÇ1 PÇ2 PÇ3 PÇ4 PÇ5 PÇ6 PÇ7 PÇ8 PÇ9 PÇ10 PÇ11 PÇ12 PÇ13 PÇ14
HLT216 Medya Okuryazarlığı 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT204 Halkla ilişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT218 Etkinlik ve Protokol Yönetimi 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT208 Kriz İletişimi ve Yönetimi 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
HLT220 Medya ve Toplum 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
SD212 Girişimcilik 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
SD224 Kurumsal Sosyal Sorumluluk 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
SD208 Halkla İlişkiler Yazarlığı 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
SD222 Popüler Kültür 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4

 

 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bologna Bilgi Paketi Sayfası

25 Ekim 2017, Çarşamba 4824 kez görüntülendi