Tarihçe
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sandıklı Meslek Yüksekokulu bünyesinde 2016 yılında kurulan Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı ilk olarak merkezi yerleştirmeyle 2017-2018 akademik döneminde öğrenci alımı yapmaya başlamıştır.
Vizyonumuz
Sandıklı Meslek Yüksekokulu vizyonu doğrultusunda evrensel bilim ilkeleri ışığında, uluslararası standartlarda halkla ilişkiler eğitimi veren, teori ve uygulamayı bir arada yürüten, yeni iletişim teknolojilerini başarıyla kullanabilen, yenilikçi, araştıran ve sorgulayan öğrenciler yetiştiren bir program olmaktır.
Misyonumuz
Sandıklı Meslek Yüksekokulu misyonu doğrultusunda Çağdaş eğitim-öğretim ilkeleri çerçevesinde ulusal ve uluslararası bilim dünyası tarafından kabul görecek kuramsal ve uygulamalı araştırmalar gerçekleştirmek sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli, etik ve toplumsal değerlere bağlı, sorgulayabilen, üretebilen ve paylaşabilen, yerinde ve doğru kararlar alma becerisine sahip mezunlar yetiştirmektir.
Programın Amacı :
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programının amacı halkla ilişkiler alanında teorik ve uygulamalı bilgilerle donanmış, araştıran, sorgulayan, içinde yaşadığı toplumu çok iyi gözleyebilen, sorunlara uzun vadeli çözümler üretebilen, iletişim teknolojilerini iyi kullanabilen, halkla ilişkilerle ilgili her türlü kampanyayı planlayıp yürütebilen, lisansüstü eğitimi yürütebilecek nitelikte öğrenciler yetiştirmektir.
Program Dili :
Türkçe
Program Tanımı :
Halkla İlişkiler ve Tanıtım programının amacı halkla ilişkiler alanında teorik ve uygulamalı bilgilerle donanmış, araştıran, sorgulayan, içinde yaşadığı toplumu çok iyi gözleyebilen, sorunlara uzun vadeli çözümler üretebilen, iletişim teknolojilerini iyi kullanabilen, halkla ilişkilerle ilgili her türlü kampanyayı planlayıp yürütebilen, lisans eğitimi yürütebilecek nitelikle öğrenciler yetiştirmektir.
Kabul ve Kayıt Koşulları :
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sandıklı MYO Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programına öğrenci kaydı, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından uygulanan merkezi sınav sonuçlarına göre yapılmaktadır. ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçlarına göre bölümümüze yerleştirilen öğrencilerin kesin kayıtları, Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK), ÖSYM ve Rektörlük tarafından belirlenen ilkeler (2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunun Eğitim ve Öğretim ile İlgili Yükseköğretime Giriş Maddeleri) uyarınca istenen belgelerle, her yıl belirlenen ve ilan edilen tarihlerde, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yürütülmektedir. Kayıt için zamanında başvurmayan veya gerekli belgeleri zamanında sağlamayan öğrenciler kayıt hakkını kaybetmektedirler. Kayıt için sunulan belgelerde eksiklik veya tahrifat olduğunun belirlenmesi, öğrencinin başka bir yükseköğretim kurumuna kayıtlı olması veya başka bir yükseköğretim kurumundan çıkarma cezası almış olması hallerinde, kesin kayıt yapılmış olsa bile kayıt iptal edilmektedir. Ayrıca, öğrenciler kayıt işlemlerini kendileri E-devlet üzerinden gerçekleştirebilmektedirler. Yabancı öğrencilerin bölüme kabulü “Afyon Kocatepe Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Kabul Yönergesi” esaslarına göre yapılmaktadır.
Önceki Öğrenmenin Tanınması :
Halkla İlişkiler ve Tanıtım programına yatay geçiş hakkı kazanan öğrencilerin intibak işlemleri bölüm yatay geçiş muafiyet komisyonu tarafından yapılmaktadır. Ders muafiyeti kapsamında, yatay geçiş ve başka programlarda ve/veya kurumlarda alınmış dersler ve kazanılmış kredilerin değerlendirilmesi Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim Öğretim Sınav Yönetmeliğinin esaslarına ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Muafiyet İşlemleri Yönergesi esaslarına göre uygulanmaktadır.
Mezuniyet Şartları :
Öğrencilerin mezun olabilmesi için dört yarıyılda toplam 120 AKTSlik dersleri başarması gerekmektedir. Birinci sınıf bitimindeki yaz döneminde öğrenciler staj yapmak zorundadır.
Ölçme ve Değerlendirme Esasları :
Başarı ölçme ve değerlendirme yöntemleri Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği esaslarına göre değerlendirilmektedir. Öğrenci başarısını ifade eden notların sayısal değerleri ve onlara karşılık gelen harf notları ile başarıyı tanımlayan özel koşullar yönetmelik çerçevesinde tanımlıdır. Öğrencilerin her bir dersten bir vize, final ve bütünleme sınav hakları bulunmaktadır. Vize notunun yüzde 40ı, final notunun yüzde 60ı toplanarak geçme notu bulunmaktadır. Bir dersten başarılı olabilmek için en az 60 puan alınması gerekir. Puanı 50-59 arasında kalan öğrenciler, şartlı geçebilirler. Uygulama derslerinde ise aynı puanlama oranları göz önünde tutularak, sınavlar uygulamalı yapılabilmektedir.
İstihdam Olanakları :
Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümünden mezun olan öğrenciler kamu ve özel kuruluşların halkla ilişkiler birimleri başta olmak üzere, sağlık kuruluşları, belediyeler, siyasal partiler, sivil toplum kuruluşları, gazete, radyo ve televizyonlarda görev alabilmektedir. Ayrıca çeşitli kuruluşların insan kaynakları, reklam, pazarlama, yönetim kurulu büroları gibi birimlerinde görev yapabilmektedir.
Üst Derece Programlara Geçiş :
Programdan mezun olan öğrencilerin, halkla ilişkiler alanıyla ilgili lisans, yüksek lisans ve doktora yapma imkanları bulunmaktadır.
Halkla İlişkiler ve Tanıtım mezunu olarak adayların DGS ile geçiş yapabileceği, Halkla İlişkiler ve Tanıtım DGS bölümleri şunlardır:
- Görsel İletişim Tasarımı –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- Halkla İlişkiler –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- Halkla İlişkiler ve Reklamcılık –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- Halkla İlişkiler ve Tanıtım –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- İletişim –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- İletişim Bilimleri –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- İletişim Sanatları –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- İletişim Tasarımı –> Sözel, SÖZ Puan Türü
- İletişim Tasarımı ve Yönetimi –> Sözel, SÖZ Puan Türü
Bunlara ek olarak Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunlarının Dikey Geçiş Sınavı (Dgs) İle Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, İktisat Fakültesi İle İşletme Fakültesi’nin Açıköğretim Lisans Programlarını; Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi’nin Açıköğretim Lisans Programlarını; İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi’nin Açıköğretim Lisans Programlarını Tercih Edebilecek Ön Lisans Programları (Programların 5. Yarıyılına Fark Dersleri Almadan Kayıt Yapılabilecektir) na DGS ile geçiş hakkı bulunmaktadır.
- Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
- İktisat –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
- Kamu Yönetimi –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
- Maliye –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
- Uluslararası İlişkiler –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
- İşletme –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
- Konaklama İşletmeciliği –> Eşit Ağırlık yani EA puan türü
- Halkla İlişkiler ve Reklamcılık –> Sözel yani SÖZ puan türü
- Halkla İlişkiler ve Tanıtım –> Sözel yani SÖZ puan türü
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı’nın Program Çıktıları
No | Program Çıktısı |
PÇ1 |
Sosyal bilimler alanında orta öğrenimde kazanılan bilgi, beceri ve yetkinlikler üzerine inşa edilmiş, halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri açıklar. |
PÇ2 |
Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili tüm paydaşların iletişim özellikleri ve yaşadığı iletişim sorunları konularında bilgi sahibidir. |
PÇ3 | İşletme, temel ekonomi, hukuk, pazarlama ve iletişim bilimlerine ait kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahibi olur. |
PÇ4 |
Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında edindiği bilgileri kavramsal ve uygulamalı bilgiler ileri düzeydeki bir alandakullanabilir. |
PÇ5 |
Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarındaki paydaşların iletişim özelliklerini, ihtiyaçlarını ya da farklılıklarını dikkate alarak uygun iletişim strateji yöntem ve teknikleri geliştirir ve uygular. |
PÇ6 | Kendisine verilen görevleri etkin ve verimli olarak yerine getirir. |
PÇ7 |
Bir ekip üyesi olarak mesleki gelişimine yönelik halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında etkinlikleri planlar ve yönetir. |
PÇ8 |
Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarındaki bir proje çerçevesindesorumluluğu altında çalışanların etkinliklerini yürütebilir |
PÇ9 | Alanın dinamiklerine bütünleşik bir bakış açısı ile yaklaşabilir; yaratıcı ve eleştirel düşünerek özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirir. |
PÇ10 |
Halkla ilişkiler alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirerek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimseyerek, bilgilerini yenilemeye ve sürekli geliştirmeye açıktır. |
PÇ11 | Genel düzeyde ve halkla ilişkiler mesleği alanında İngilizce okuma, yazma, anlama ve konuşma becerilerini gösterir. |
PÇ12 | Sözlü, sözsüz ve yazılı iletişim yeteneklerini geliştirir, rapor hazırlama, düzenleme ve sunum becerilerini kazanır. |
PÇ13 | Halkla ilişkiler, tanıtım, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarına ilişkin temel teknolojileri kullanır. |
PÇ14 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır. |
TYÇÇ Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı ve Ulusal Yeterlilikler
TYYÇ; Sosyal ve Davranış Bilimleri Temel Alanı Yeterlilikleri (Akademik Ağırlıklı) 5. Düzey (Önlisans Eğitimi) |
||||||||||||||||||||||||||||||
TYYÇ DÜZEYİ |
BİLGİ
-Kuramsal |
BECERİLER
-Bilişsel |
YETKİNLİKLER | |||||||||||||||||||||||||||
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Öğrenme Yetkinliği | İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alana Özgü Yetkinlik | |||||||||||||||||||||||||||
5 ÖNLİSANS _____ EQF-LLL: 5. Düzey _____ QF-EHEA: 1. Düzey |
|
|
|
1. Gerek kendi başına gerekse de grup içinde öğrenebilme yetkinliğine sahiptir
|
|
|
TYYÇ-Program Yeterlilikleri İlişkisi
Temel Alan |
Program Yeterlilikleri |
Ulusal Yeterlilik |
||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |||||||||||
Bilgi | 1 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 1 | Bilgi | |||||||
Beceriler |
1 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 1 |
Beceriler |
|||||||
2 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 2 | |||||||||
Yetkinlikler Bağımsız Çalışabilme ve
Sorumluluk Alabilme |
1 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 1 | Yetkinlikler Bağımsız Çalışabilme ve
Sorumluluk Alabilme |
|||||||
2 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 2 | |||||||||
3 |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
3 |
|||||||||
Yetkinlikler Öğrenme |
1 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 1 |
Yetkinlikler Öğrenme |
|||||||
2 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 2 | |||||||||
3 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 3 | |||||||||
Yetkinlikler İletişim ve Sosyal |
1 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 1 |
Yetkinlikler İletişim ve Sosyal |
|||||||
2 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 2 | |||||||||
3 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 3 | |||||||||
4 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 4 | |||||||||
Yetkinlikler
Alana Özgü |
1 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 1 | Yetkinlikler
Alana Özgü |
|||||||
2 | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | 2 | |||||||||
Program Çıktılarının Program Eğitim Amaçlarına Uygunluğu
Program Çıktıları (PÇ) | ||||||||||||||
Program Eğitim Amaçları (PEA) |
PÇ1 |
PÇ2 |
PÇ3 |
PÇ4 |
PÇ5 |
PÇ6 |
PÇ7 |
PÇ8 |
PÇ9 |
PÇ10 |
PÇ11 |
PÇ12 |
PÇ13 |
PÇ14 |
PEA1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
PEA2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
PEA3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
*Uyum düzeyleri 1 (çok düşük) ve 5 (çok yüksek) arasında ifade edilmiştir.
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Öğretim Planı
Ders Kodu |
Ders adı1 |
Öğretim Dili2 |
Kategori (AKTS Kredisi)3 | ||||||
Alanına uygun temel
öğretim |
Alanına uygun öğretim | Seçmeli Dersler |
Diğer4 |
||||||
Alan içi |
Alan dışı |
||||||||
1. Yarıyıl | |||||||||
TUR103 | Türk Dili I | Türkçe | 2 | ||||||
AİİT103 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | Türkçe | 2 | ||||||
YAD101 | Yabancı Dil I | Türkçe | 2 | ||||||
HLT101 | Bilgi ve İletişim Teknolojileri | Türkçe | 3 | ||||||
HLT111 | Genel işletme | Türkçe | 3 | ||||||
HLT113 | Davranış Bilimleri | Türkçe | 3 | ||||||
HLT109 | Halkla ilişkilere Giriş | Türkçe | 5 | ||||||
HLT115 | İletişim Becerileri | Türkçe | 5 | ||||||
Seçmeli Ders 1 | Türkçe | 3 | |||||||
2. Yarıyıl | |||||||||
TUR104 | Türk Dili II | Türkçe | 2 | ||||||
AİİT104 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | Türkçe | 2 | ||||||
YAD102 | Yabancı Dil II | Türkçe | 2 | ||||||
HLT110 | Tüketici Davranışları | Türkçe | 4 | ||||||
HLT102 | Yeni İİetişim Teknolojileri | Türkçe | 5 | ||||||
HLT212 | Reklamcılık | Türkçe | 3 | ||||||
HLT114 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi | 4 | |||||||
Seçmeli Ders 2 | 3 | ||||||||
Seçmeli Ders 3 | 3 | ||||||||
3. Yarıyıl | |||||||||
HLT215 | Müşteri İlişkileri Yönetimi | Türkçe | 3 | ||||||
HLT203 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 4 | ||||||
HLT217 | İletişim Araştırmaları | Türkçe | 3 | ||||||
HLT209 | Kurumsal İletişim | Türkçe | 3 | ||||||
HLT211 | Reklam Metin Yazımı | Türkçe | 3 | ||||||
HLT213 | Marka Yönetimi | Türkçe | 3 | ||||||
Seçmeli Ders 4 | Türkçe | 3 | |||||||
Seçmeli Ders 5 | Türkçe | 3 | |||||||
Seçmeli Ders 6 | Türkçe | 3 | |||||||
4. Yarıyıl | |||||||||
HLT216 | Medya Okuryazarlığı | Türkçe | 3 | ||||||
HLT204 | Halkla ilişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar | Türkçe | 4 | ||||||
HLT218 | Etkinlik ve Protokol Yönetimi | Türkçe | 3 | ||||||
HLT208 | Kriz İletişimi ve Yönetimi | Türkçe | 3 | ||||||
HLT220 | Medya ve Toplum | Türkçe | 3 | ||||||
Seçmeli Ders 7 | Türkçe | 3 | |||||||
Seçmeli Ders 8 | Türkçe | 3 | |||||||
Seçmeli Ders 9 | Türkçe | 3 | |||||||
Seçmeli Ders 10 | Türkçe | 3 | |||||||
PROGRAMDAKİ KATEGORİ TOPLAMLARI5 | 57 | 25 | 24 | 6 | |||||
MEZUNİYET İÇİN TOPLAM KREDİ | 57 | 25 | 24 | 6 | 8 | ||||
TOPLAMLARIN GENEL TOPLAMDAKİ
YÜZDESİ |
|||||||||
Toplamlar bu satırlardan en az birini sağlamalıdır | En düşük AKTS kredisi | ||||||||
En düşük yüzde | |||||||||
Yarıyıl Temelinde Sunulan Seçmeli Dersler
I. YARIYIL /GÜZ | ||||||
DERSİN KODU ve ADI | Haftalık ders saati1 | AKTS | ALAN İÇİ
(Evet/Hayır) |
ALAN DIŞI
(Evet/Hayır) |
||
T | U | L | ||||
Pazarlama İlkeleri | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Kariyer Planlama | 1 | 1 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Zaman Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Etkili ve Güzel Konuşma | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Stratejik Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Beden Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 3 | Hayır | Evet |
Güzel Sanatlar | 2 | 0 | 0 | 3 | Hayır | Evet |
Toplam Kredi | 21 | |||||
II. YARIYIL /GÜZ | ||||||
DERSİN KODU ve ADI | Haftalık ders saati1 | AKTS | ALAN İÇİ
(Evet/Hayır) |
ALAN DIŞI
(Evet/Hayır) |
||
T | U | L | ||||
Finansal İletişim | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Sunum Teknikleri | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Siyasal İletişim | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Uluslararası Halkla İlişkiler | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Proje Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Kültürlerarası İletişim | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Toplam Kredi | 18 | |||||
III. YARIYIL /GÜZ | ||||||
DERSİN KODU ve ADI | Haftalık ders saati1 | AKTS | ALAN İÇİ
(Evet/Hayır) |
ALAN DIŞI
(Evet/Hayır) |
||
T | U | L | ||||
Araştırma Yöntem ve Teknikleri | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
İkna Edici İletişim | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku | 2 | 0 | 0 | 3 | Hayır | Evet |
Sponsorluk | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Sosyal Medya | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
İnsan Kaynakları Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 3 | Hayır | Evet |
İtibar Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Toplam Kredi | 21 | |||||
IV. YARIYIL /GÜZ | ||||||
DERSİN KODU ve ADI | Haftalık ders saati1 | AKTS | ALAN İÇİ
(Evet/Hayır) |
ALAN DIŞI
(Evet/Hayır) |
||
T | U | L | ||||
Pazarlama Yönetimi | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Girişimcilik | 2 | 0 | 0 | 3 | Hayır | Evet |
Halkla İlişkiler Yazarlığı | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Meslek Etiği | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Web Tasarımı | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Popüler Kültür | 2 | 0 | 0 | 3 | Evet | Hayır |
Stratejik Planlama | 2 | 0 | 0 | 3 | Hayır | Evet |
Toplam Kredi | 24 |
Ders-Program Çıktısı İlişkisi
|
3.Yarıy ıl Ders Planı | |||||||||||||||
Ders Kodu | Ders Adı | PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 |
HLT215 | Müşteri İlişkileri Yönetimi | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
HLT203 | Halkla İlişkiler Yönetimi | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT217 | İletişim Araştırmaları | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT209 | Kurumsal İletişim | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT211 | Reklam Metin Yazımı | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT213 | Marka Yönetimi | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SD209 | Araştırma Yöntem ve Teknikleri | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SD217 | Sosyal Medya | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
SD215 | İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
4.Yarıyıl Ders Planı | |||||||||||||||
Ders Kodu | Ders Adı | PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 |
HLT216 | Medya Okuryazarlığı | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT204 | Halkla ilişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT218 | Etkinlik ve Protokol Yönetimi | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT208 | Kriz İletişimi ve Yönetimi | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
HLT220 | Medya ve Toplum | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SD212 | Girişimcilik | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
SD224 | Kurumsal Sosyal Sorumluluk | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SD208 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SD222 | Popüler Kültür | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |